Roasting brewing 

Prezentare generală

Dreptul de retur este valabil timp de 14 zile calendaristice, de la data intrării în posesia fizică a produsului și nu de la data încheierii vânzării online. Dacă au trecut mai mult de 14 de zile de la achiziția dvs., nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet.

Marfa trebuie să fie în stare 100%, nefolosită, fără deteriorare, fără murdărie și inclusiv cu ambalajul original.

În conformitate cu art. 9 din OUG nr. 34/2014, cu anumite excepții, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract de vânzare cumpărare la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute limitativ în această lege.

Altfel spus, consumatorii au la dispoziție 14 zile pentru returnarea produselor sau renunțarea la serviciile contractate online, in condiții de buna voință si înțelegere reciproca in ambele parți.

Ce se întâmplă în cazul în care folosesc bunurile achiziționate într-o măsură mai mare decât ceea ce este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor și modului de funcționare?

Răspunsul este prevăzut în același act unde se arată faptul că  nu ar trebui să pierdeți dreptul de retragere, adică posibilitatea de returnare a produselor. Totuși, trebuie să mânuiți și să inspectați bunurile cu grija necesară, în caz contrar, veți fi obligați să suportați diminuarea valorii bunurilor.

Bunurile de brand cum ar fi Flair Espresso Makers, Subminimal, HuskeeCups, 1Zpresso, La Marzocco, Hario, Wilfa, Barista Space, DripDrip, aplica politica de retur si înlocuire conform politicii de retur a fiecărui producător. Bunurile perisabile, cum ar fi cafeaua, ceaiul, plantele aromatice produse in sediul Cafeteca Prajitorie, pot fi returnate in condiții de maxima igiena sanitara, cu condiția ca acestea sa nu prezinte urme majore de folosire (gramaj cafea, piramide ceai, folosire cu rea credință a acestor produse).

Articole nereturnabile suplimentare sunt cardurile cadou sau cupoanele de reducere.

Pentru a finaliza returul, avem nevoie de:

Vă rugăm să nu vă trimiteți achiziția înapoi la producător, in cazul produselor de brand menționate mai sus. Veți suporta costuri mult prea mari, iar noi suntem aici sa va fim de ajutor in acest caz, in limita posibilităților oferite direct de producător.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale, in termen de 30 de zile de la achiziționare, conform legii specificate in aceasta pagina:

  1. Produse cu semne evidente de utilizare.
  2. Orice articol care nu este în starea sa originală, este deteriorat sau îi lipsesc piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
  3. Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare.
Rambursări in termen de peste 14 zile de la primirea obiectului culpabil

După ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă notifica că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom informa cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării dumneavoastră.

Dacă este aprobată, atunci rambursarea va fi procesată, iar un credit va fi aplicat automat pe cardul dvs. de credit sau pe metoda inițială de plată, într-un anumit număr de zile, de obicei 15 zile lucrătoare.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați-vă din nou contul bancar.

Apoi, contactați compania de carduri de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este postată oficial.

Apoi, contactați banca dumneavoastră. De multe ori există o perioadă de timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.

Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la magazin@cafeteca.ro.

Articole de vânzare

Numai articolele cu preț normal pot fi rambursate. Articolele de vânzare cu promoții nu pot fi rambursate.

Schimburi

Înlocuim articolele doar dacă sunt defecte sau deteriorate in termen de 30 zile de la primire. Garanția noastră ca si distribuitori oferă siguranța verificării produselor înainte de expediere pentru a ne asigura ca nu exista defect de la producător. Dacă aveți nevoie să îl schimbați pentru același articol in termen de 14 zile, trimiteți-ne un e-mail la magazin@cafeteca.ro și trimiteți articolul la: Cafeteca Prajitorie, strada Eremia Grigorescu nr. 632, 507085, comuna Hărman, persoana de contact si numărul de telefon se va solicita prin e-mail.

Cadouri

Dacă articolul a fost marcat ca fiind un cadou atunci când a fost cumpărat și expediat direct la dumneavoastră, veți primi un credit cadou în valoare de valoarea returului. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite prin poștă un certificat cadou.

Dacă articolul nu a fost marcat ca fiind un cadou atunci când a fost cumpărat sau dacă cel care a făcut cadoul a trimis comanda la el însuși pentru a ți-o oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a făcut cadoul, iar acesta va afla despre returnarea ta.

Procedura de reclamație

Vânzătorul este responsabil pentru defectele pe care le au mărfurile la preluarea lor de către cumpărător. Pentru articolele folosite, nu este responsabil pentru defectele cauzate de folosire sau uzură. Pentru articolele vândute la un preț mai mic, nu este responsabil pentru un defect pentru care a fost negociat un preț mai mic. Dacă nu este vorba despre bunuri care se strică repede sau bunuri folosite, vânzătorul este responsabil pentru defectele care apar după preluarea articolului în perioada de garanție.

Perioada de garanție pentru bunurile noi este de 24 de luni care începe odată cu preluarea bunurilor de către cumpărător. Perioada de garanție pentru bunurile folosite este de 12 luni. În cazul în care termenul de utilizare este trecut pe bunul vândut, pe ambalajul său sau pe instrucțiunile atașate acestuia, perioada de garanție nu expiră înainte să se termine această perioadă.

Certificatul de garanție se eliberează la cererea cumpărătorului. Pentru a aplica o reclamație dovada de achiziției este suficientă.

Dacă mărfurile au un defect care poate fi eliminat, cumpărătorul are dreptul de a fi înlăturat gratuit, în timp util și în mod corespunzător. Vânzătorul este obligat să elimine defectul fără întârzieri nejustificate.

Cu toate acestea, cumpărătorul nu ar trebui să continue să utilizeze bunul la care s-a aflat un  defect. În cazul unor defecte care apar după cumpărare, acesta trebuie să fie anunțate fără întârzieri nejustificate de la descoperirea erorii, cel târziu până la expirarea perioadei de garanție. După expirarea garanției, dreptul de reclamații va expira.

Caracteristica de uzură și de rupere a materialului sau a utilizării nu este considerată a fi un defect. Nu este un defect dacă din natura bunului este clar că durata lui de viață este mai scurtă decât perioada de garanție și în condiții normale de utilizare prezintă urme de uzură generală înainte de expirarea perioadei de garanție.

În loc să înlăture defectul, cumpărătorul poate cere schimbarea obiectelor sau dacă defectul se referă doar la o parte din marfă, poate cere înlocuirea piesei dacă vânzătorul nu suportă costuri disproporționate în ceea ce privește prețul mărfurilor sau gravitatea defectului. În loc să elimine defectul, vânzătorul poate înlocui întotdeauna produsul defect cu unul bun, dacă cumpărătorul nu își provoacă dificultăți serioase. Dacă există o defecțiune care nu poate fi înlăturată și împiedică folosirea corectă a produsului ca un bun fără defect, cumpărătorul are dreptul de a schimba marfa sau are dreptul de a se retrage din contract. Aceleași drepturi se aplică cumpărătorului dacă există defecte care pot fi înlăturate, dar dacă cumpărătorul nu poate folosi în mod corespunzător produsul după reparație sau pentru un număr mai mare de defecte, bunul poate fi utilizat. În cazul altor defecte care nu pot fi înlăturate, cumpărătorul are dreptul la o reducere corespunzătoare de preț a articolului.

Drepturile de răspundere pentru defecte se aplică vânzătorului, la adresa Eremia Grigorescu 632, Hărman. Cu toate acestea, dacă în cartea de garanție este prevăzut un service de garanție aflat în orașul în care se află vânzătorul sau într-un oraș mai apropiat de cumpărător, atunci acesta are dreptul la repararea produsului acolo. Service-ul de garanție poate dura pana la 30 de zile lucrătoare.

Dacă este vorba despre înlocuirea produsului, perioada de garanție va începe din nou de la preluarea noului bunt. Același lucru este valabil și dacă înlocuiți o componenta care se afla în perioada de garanție.

Rezolvarea unei reclamații înseamnă încheierea unei reclamații prin trimiterea unui produs reparat, schimbarea produsului, returnarea prețului de achiziție al produsului, plata unei reduceri rezonabile de preț a produsului, solicitarea scrisă de preluare sau un refuz motivat.

În cazul unei reclamații, vânzătorul va stabili modul de tratare a reclamației imediat sau în cazuri complexe, în cel mult 3 zile lucrătoare de la data realizării reclamației, în cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a condiției produsului sau serviciului, în cel mult 30 de zile de la data reclamației. După stabilirea modului în care este tratată reclamația, aceasta va fi rezolvată imediat și în cazuri justificate, reclamația poate fi rezolvată  mai târziu; cu toate acestea rezolvarea ei nu poate dura mai mult de 30 de zile de la data realizării reclamației. După expirarea termenului limită pentru soluționarea cererii, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract sau are dreptul de a schimba produsul pentru un produs nou.

În cazul în care un cumpărător a depus plângere în cursul primelor 12 luni de cumpărare, vânzătorul poate respinge reclamația refuzând doar pe baza unei evaluări profesionale; indiferent de rezultatul hotărârii experților, nu va impune cumpărătorului să acopere costurile de judecată profesională sau alte costuri legate de aceasta. Vânzătorul este obligat să furnizeze cumpărătorului o copie a hotărârii profesionale care justifică respingerea cererii de reclamație nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii cererii. În cazul în care cumpărătorul a depus plângere după 12 luni de la cumpărarea produsului și vânzătorul a respins-o, acesta indică cumpărătorului locul unde poate trimite produsul pentru o analiză realizată de experți. În cazul în care produsul este trimis pentru expertiză persoanei vizate, costurile de judecată profesională, precum și toate celelalte cheltuieli aferente, sunt suportate de vânzător, indiferent de rezultatul judecății profesionale. În cazul în care cumpărătorul, printr-o judecată profesională demonstrează că vânzătorului este responsabil pentru defect, acesta poate aplica din nou reclamația; în timpul judecății profesionale, iar perioada de garanție nu dispare. Vânzătorul este obligat să plătească cumpărătorului, în termen de 14 zile de la data reclamației costul evaluării experților, precum și toate cheltuielile aferente ale acestuia. Plângerea depusă din nou nu poate fi respinsă.

Vânzătorul este obligat să emită o chitanță cumpărătorului odată cu rezolvarea reclamației. Dacă o plângere este depusă prin e-mail, vânzătorul trebuie să trimită imediat confirmarea cumpărătorului, dacă nu este posibilă livrarea cererii imediat, aceasta trebuie livrată fără întârzieri nejustificate, dar cel mai târziu împreună cu o dovadă a rezolvării cererii de reclamație, cererea de confirmare nu trebuie să fie livrată dacă cumpărătorul are posibilitatea de a dovedi rezolvarea plângerii într-un alt mod.

Retururi de expediere

Pentru a returna produsul, trebuie să îl trimiteți prin curier la adresa: Cafeteca Prăjitorie, strada Eremia Grigorescu nr. 632, 507085, comuna Hărman, persoana de contact si numărul de telefon se va solicita prin e-mail.

Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de expediere pentru returnarea produsului daca termenul de retur depășește cele 14 zile conform legii menționate in aceasta pagina. Costurile de expediere nu sunt rambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de returnare va fi dedus din rambursarea dvs.

Va mulțumim pentru înțelegere!